Dereceye girenlere plaket verildi

Kimse Yok Mu Derneği tarafından bu yıl ilki düzenlenen Umut Armağanları Yarışmasında dereceye giren öğrencilere plaket verildi.

Kimse Yok Mu Derneği tarafından 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla bu yıl ilki düzenlenen Umut Armağanları Yarışmasında dereceye giren öğrencilere plaket verildi.

Dernek binasında düzenlenen törende konuşan Kimse Yok Mu Derneği Konya Şubesi Müdürü Hasan Aşçı, yarışmayla 15 yaşın altındaki çocukların renkli dünyasından yansıyan el işi, oyuncak ve resimlerle dünya çocuklarına armağan göndermelerini istediklerini bildirdi.

Aşçı, Kimse Yok Mu Derneği genel merkezi tarafından düzenlenen yarışmaya resim, el işi ve oyuncak kategorisinde Konya'dan 50 eserin katıldığını belirterek, jürinin değerlendirmesinin ardından Mevlana İlköğretim Okulu öğrencisi Hatice Sude Erçin'in el işi dalında Türkiye birincisi, yine aynı kategoride Özel Mehmet Özdemir İlköğretim Okulu öğrencisi Şükran Sena Bediz'in ikinci olduğunu kaydetti.

Konuşmaların ardından dereceye giren öğrencilere, plaket verildi.
Yarışmada Türkiye birincisi olan öğrenciler, aileleri ve öğretmenleri yurt dışı seyahati ile ödüllendirildi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?