Dereceye girenler ödülünü aldı

7. sınıf ilköğretim öğrencilerine yönelik yapılan bilgi yarışmasında dereceye giren öğrenciler ödüllendirildi.

İl Sağlık Müdürlüğü ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğiyle il merkezindeki 7. sınıf ilköğretim öğrencilerine yönelik düzenlenen ''Obezite, fiziksel aktivite ve hijyen'' konulu bilgi yarışmasında dereceye giren öğrenciler ödüllendirildi.

İl Sağlık Müdürü Hasan Küçükkendirci, Konya Hekimevi'nde düzenlen ödül töreninde, sağlıklı besin seçimi, sağlıksız besinlerden kaçınma, obezitenin önlenmesi, fiziksel aktivitenin önemi ve hijyen gibi konularda çocukların dikkatini çekmek amacıyla Milli Eğitim Müdürlüğü ile işbirliği içerisinde ile il merkezindeki ilköğretim 7. sınıf öğrencilerine yönelik ''Obezite, fiziksel aktivite ve hijyen'' konulu bilgi yarışması düzenlediklerini bildirdi.

Sağlıklı beslenmenin bireylerin sağlığının korunması, geliştirilmesi, yaşam kalitesinin artırılması ve beslenmeye bağlı kronik hastalıkların önlenmesinde temel unsur olduğunu belirten Küçükkendirci, ''Bu nedenle büyüme ve gelişmenin en hızlı olduğu okul çağında yeterli ve dengeli beslenme alışkanlığının kazandırılması büyük önem taşır'' dedi.

Küçükkendirci, hayatın en temel ihtiyaçlarından olan beslenmenin anne karnındaki bebekten yaşlılık dönemindeki kişinin sağlığına kadar tüm yaş gruplarını ve yaşam kalitelerini etkileyen en önemli faktör olduğunu söyledi.

Daha sonra, yarışmada ilk üç sırayı alan Selçuklu Özel Esentepe İlköğretim Okulu, Meram Mümtaz Koru İlköğretim Okulu ve Karatay Mahmut Şevket Paşa İlköğretim Okulu öğrencilerine ödülleri verildi.

Törene, İl Milli Eğitim Müdürü Halil Şahin, öğretmenler ve öğrenci velileri katıldı.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?