Derebucak'ta satranç ve masa tenisi müsabakaları yapıldı

KONYA (AA) - Derebucak ilçesinde, ilk ve ortaokul öğrencileri arasında satranç ve masa tenisi müsabakaları düzenlendi.İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü...

KONYA (AA) - Derebucak ilçesinde, ilk ve ortaokul öğrencileri arasında satranç ve masa tenisi müsabakaları düzenlendi.

İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü tarafından bahar turnuvası kapsamında gerçekleştirilen müsabakalarda öğrenciler masa tenisi ve satranç müsabakalarında yarıştı.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Bilal Akçay ile Şube Müdürü Yusuf Karabacak, müsabakalar sonunda dereceye giren öğrencilere ödüllerini verdi.

Hüyük Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürü Mehmet Genç ise yarışmalara katılarak dereceye girme mücadelesi veren tüm öğrencileri tebrik etti.



AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE