Derbinin hakemi Bülent Yıldırım

Spor Toto Süper Lig'de Fenerbahçe ile Galatasaray arasında oynanacak derbi maçı, hakem Bülent Yıldırım yönetecek


İSTANBUL (AA) - Spor Toto Süper Lig'de Fenerbahçe ile Galatasaray arasında 17 Mart Cumartesi günü oynanacak derbi maçı, hakem Bülent Yıldırım yönetecek.

Türkiye Futbol Federasyonu Merkez Hakem Kurulundan yapılan açıklamaya göre, Ülker Stadı'nda saat 19.00'da başlayacak derbide düdük çalacak Bülent Yıldırım'ın yardımcıları Ekrem Kan ve Kemal Yılmaz olacak.

Müsabakanın dördüncü hakemliğini ise Ümit Öztürk yapacak.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler