Derbi sonrası güvenlik önlemi

İSTANBUL (AA) - Ziraat Türkiye Kupası son 16 turunda Beşiktaş ile Fenerbahçe arasında oynanan maçın gerginliği karşılaşma sonrasında da devam etti....


İSTANBUL (AA) - Ziraat Türkiye Kupası son 16 turunda Beşiktaş ile Fenerbahçe arasında oynanan maçın gerginliği karşılaşma sonrasında da devam etti.

İki takım futbolcularının soyunma odası koridorlarında da tartışmaya devam etmesi üzerine polis duruma müdahale etti. Çevik kuvvet ekipleri, iki takımın da soyunma odası önüne yerleşirken, röportaj alanında spor şubede görevli polisler yer aldı.


AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de