Derbi maçın ardından

- Galatasaraylı taraftarlar stattan ayrıldı


İSTANBUL (AA) - Spor Toto Süper Lig'de Fenerbahçe'nin Galatasaray'ı 2-0 yendiği maçı tribünde izleyen sarı-kırmızılı taraftarlar, Ülker Stadı'ndan ayrıldı.

Karşılaşmanın ardından önce Fenerbahçeli taraftarlar stattan çıkış yaptı. Yaklaşık 1,5 saat sonra ise Galatasaraylı taraftarların geniş güvenlik önlemleri altında stattan ayrılmasına izin verildi.

Sarı-kırmızılı taraftarlar, stadın yanında hazır bekletilen otobüslerle Kadıköy'den, Türk Telekom Arena'ya doğru yola çıktı.


AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de