Derbi maçın ardından

- Beşiktaşlı taraftarlar, siyah-beyazlı takımı Ümraniye'de coşkulu bir şekilde karşıladı


İSTANBUL (AA) - Spor Toto Süper Lig'deki derbi maçta deplasmanda Galatasaray'ı 1-0 yenen Beşiktaş, Ümraniye'deki BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde coşkulu bir şekilde karşılandı.

Elde edilen galibiyeti kutlamak için tesislerin önünde toplanan taraftarların gösterdiği ilgi nedeniyle futbolcuları taşıyan otobüs, güçlükle tesislere giriş yaptı.

Taraftarlar, teknik direktör Şenol Güneş ve futbolculara sevgi gösterilerinde bulundu. Bu sırada Güneş de taraftarları selamladı.

Otobüsün içeri girmesinden sonra bir süre daha bekleyen taraftarlar, futbolcuların özel araçlarıyla tesislerden çıkış yapmasının ardından dağıldı.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de