Derbi maça doğru

- Fenerbahçe, Galatasaray maçının hazırlıklarını sürdürdü


İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig'in 11. haftasında 20 Kasım Pazar günü Galatasaray ile yapacağı derbi maçın hazırlıklarını sürdürdü.

Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde gerçekleştirilen idmanda sarı-lacivertlilerin, koordinasyon hareketlerinin ardından dar alanda pas organizasyonları üzerinde durduğu bildirildi. Oyuncuların çift kale maç sonrası bireysel çalışmalarla günü tamamladığı belirtildi.

Antrenmana, 21 yaş altı takımından gelen oyuncuların da katıldığı vurgulandı.

Sarı-lacivertli takım, yarın gerçekleştireceği antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de