Derbi maça doğru

- Beşiktaşlı taraftarlar, Ülker Stadı'ndaki yerini aldı


İSTANBUL (AA) - Spor Toto Süper Lig'in 13. haftasında Fenerbahçe ile Beşiktaş arasında oynanacak derbi maç öncesi siyah-beyazlı taraftarlar, Ülker Stadı'ndaki yerini aldı.

Vodafone Arena'nın önünde toplanan ve bilet kontrolleri yapılan Beşiktaşlı taraftarlar, Kadıköy'e 30 otobüsle geldi. Siyah-beyazlı taraftarların gelişi ve stada girişi sırasında geniş güvenlik önlemleri alındı.

Fenerbahçe takımının stada girişi sırasında otobüse su şişesi atan bir taraftar, emniyet güçleri tarafından göz altına alındı.


AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de