Derbent'te Dünya Kadınlar Günü'nde fidan dikildi

KONYA (AA) - Derbent Kaymakamlığı tarafından 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle ilçede fidan dikim etkinliği düzenledi.Etkinlikte çok sayıda fidan...

KONYA (AA) - Derbent Kaymakamlığı tarafından 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle ilçede fidan dikim etkinliği düzenledi.

Etkinlikte çok sayıda fidan toprakla buluşurken, Derbent Kaymakamı Fatmagül Dalmış da, etkinlikte fidan dikti. Kaymakam Dalmış, tüm kadınların gününü kutladı.

Etkinliğe, İlçe Tarım ve Orman Müdürü Cihan Uzun, kurum amirleri, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.



Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE