Derbent'te Çanakkale şehitlerini anma programı

KONYA (AA) - Derbent ilçesinde, Çanakkale şehitlerini anma programı düzenlendi.Derbent Belediyesi Kültür Merkezi'nde 18 Mart Çanakkale Şehitlerini Anma...

KONYA (AA) - Derbent ilçesinde, Çanakkale şehitlerini anma programı düzenlendi.

Derbent Belediyesi Kültür Merkezi'nde 18 Mart Çanakkale Şehitlerini Anma Günü ve Çanakkale Zaferi'nin 102. yıl dönümü kapsamında gerçekleştirilen anma programına, İlçe Kaymakamı Aziz Kayabaşı, İlçe Belediye Başkanı Hamdi Acar, kurum amirleri ve vatandaşlar katıldı.

Programda, Çanakkale'ye ilişkin kısa filmin izlenmesinin ardından tiyatro gösterisi sahnelendi. Ardından İlçe Müftüsü İsa Topuz tarafından Çanakkale şehitleri için hatim duası okundu.

Anma programı, kompozisyon yarışmasında dereceye giren öğrencilere hediyelerinin verilmesinin ardından sona erdi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL