Depremzedelere su aboneliğinde kolaylık

Bursa Büyükşehir Belediyesi, "afet bölgesinden Bursa'ya gelen depremzede vatandaşlarımıza destek olabilmek adına" mesken aboneliği yapılırken alınan...

Bursa Büyükşehir Belediyesi, "afet bölgesinden Bursa'ya gelen depremzede vatandaşlarımıza destek olabilmek adına" mesken aboneliği yapılırken alınan "İçme Suyu Abonelik Teminat Bedeli'nin tahsil edilmeyeceğini duyurdu.

Türkiye'yi yasa boğan depremin hemen ardından harekete geçerek tüm ekipleriyle birlikte sahada olan Bursa Büyükşehir Belediyesi, Hatay'da geçici barınma sorununun çözümü, seyyar tuvaletlerin kurulumu ve gelen yardımların koordinasyonu konularında canla başla çalışmaya devam ediyor. Asrın felaketi olarak nitelendirilen depremler sebebiyle yaşadıkları şehirlerden Bursa'ya göç ederek yerleşen depremzedeleri de unutmayan Büyükşehir Belediyesi, "afet bölgesinden Bursa'ya gelen depremzede vatandaşlarımıza destek olabilmek adına" mesken abonesi olurken alınan "İçme Suyu Abonelik Teminat Bedeli'nin tahsil edilmeyeceğini duyurdu. Deprem bölgesinden gelen vatandaşların "haktan yararlanmak için" afetzede olduklarına dair e-devlet çıktısı veya resmi kurumlardan belge alarak BUSKİ abonelik merkezine başvurmaları yeterli olacak. Alo 185 veya 444 16 00 numaralı iletişim hatlarından da konuya ilişkin bilgi alınabilecek.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı