Depremzedeler evlerindeki eşyaları çıkarırken panik yaşadı

ELAZIĞ (AA) - Elazığ'daki bazı depremzedeler, hasar gören ve boşaltılan binadan eşyalarını almaya çalışırken paniğe kapıldı.Merkez üssü Sivrice...

ELAZIĞ (AA) - Elazığ'daki bazı depremzedeler, hasar gören ve boşaltılan binadan eşyalarını almaya çalışırken paniğe kapıldı.

Merkez üssü Sivrice ilçesi olan 6,8 şiddetindeki depremde Mustafa Paşa Mahallesi Ömer Sanaç Sokağı'nda hasar gören binaya bazı depremzedeler eşyalarını almak için girdi.

Bu sırada ses duyduklarını ve sarsıntı hissettiklerini belirten vatandaşlar yaşadıkları panik üzerine koşarak kaçmaya çalıştı.

Emniyet Müdürlüğü, AFAD ve itfaiye ekiplerince vatandaşlar güvenli şekilde binadan tahliye edildi.

Çevresi bariyerle kapatılan binadan vatandaşlar uzaklaştırıldı.


Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı