Depremle yarılan tarlalardan yüzeye su çıktı

Elbistan'da 6 Şubat'ta meydana gelen depremin ardından, kırsal mahallelerde yarılan tarlalardan yüzeye su fışkırdı.

Elbistan'da 6 Şubat'ta meydana gelen depremin ardından, kırsal mahallelerde yarılan tarlalardan yüzeye su fışkırdı.

Kahramanmaraş'ta tekrar çekilen suların tarlada bıraktıkları izleri ve yarıkları gören vatandaşlar, durum karşısında hayrete düştü. Merkez üssü Elbistan olan 7,6 büyüklüğündeki depremin, binalar kadar doğaya ve arazilere verdiği zararlarla ilgili her gün farklı bir detay ortaya çıkıyor. İlçeyi adeta yerle bir eden ve asrın felaketi olarak nitelenen deprem sonrasında, ilçeye bağlı Güvercinlik ve Karaelbistan mahallelerindeki arazilerde derin yarıklar oluştu. Yüzeye vuran sular, tarlaları çamur deryasına çevirdi ve arazilerde oldukça derin yarıklar oluştu. Çatlaklardan fışkıran suların geri çekilmesi ise, yarıkların etrafındaki çamurlardan anlaşılıyor.

Arazileri dolaşan vatandaşlar, karşılaştıkları manzara karşısında şaşkınlıklarını ve endişelerini gizleyemiyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı