Depodan lastik hırsızlığı güvenlik kamerasında

NİĞDE (AA) - Niğde'de depodan 12 kış lastiğinin çalınması güvenlik kamerasınca kaydedildi.İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi Hırsızlık ve Yankesicilik...

NİĞDE (AA) - Niğde'de depodan 12 kış lastiğinin çalınması güvenlik kamerasınca kaydedildi.

İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi Hırsızlık ve Yankesicilik Büro Amirliği ekipleri, Efendibey Mahallesi'ndeki depodan kış lastiği çalınmasıyla ilgili iş yerinin güvenlik kamerası kayıtlarını inceledi.

Ekipler, kimliğini belirledikleri 3 şüpheliden S.E'yi gözaltına aldı. İşlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen zanlı, mahkemece tutuklandı.

Firari 2 şüphelinin yakalanması için çalışmalar devam ediyor.

Kamera kayıtlarında 3 kişinin depodan lastikleri çalıp araca yüklemesi yer alıyor.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu