Deodorantla oyun hastanelik etti

Eskişehir'de deodorantı sıkıp çakmakla yakarak oynayan 2 genç yaralandı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de çakmak ve deodorantla oynayan 2 genç, maddenin alev alması sonucu yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Kırmızıtoprak Mahallesi Ercan Sokak'taki bir parka giden M.K. (16) ve arkadaşı M.K. (15), yanlarında bulunan deodorantı çakmakla yakmak istedi. Bu sırada deodorant alev alınca 2 arkadaş yaralandı.

Vücutlarının çeşitli yerlerinde yanık oluşan iki genç, 112 Acil Servis ekipleri tarafından Yunus Emre Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Tedavi altına alınan yaralıların hayati tehlikelerinin bulunmadığı öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL