Denizlispor'da Ümraniyespor maçı hazırlıkları

DENİZLİ (AA) - Denizlispor, TFF 1. Lig'in 6. haftasında deplasmanda Ümraniyespor ile yapacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.Teknik direktör Yusuf...

DENİZLİ (AA) - Denizlispor, TFF 1. Lig'in 6. haftasında deplasmanda Ümraniyespor ile yapacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.

Teknik direktör Yusuf Şimşek yönetiminde Haluk Ulusoy Tesisleri'nde yapılan antrenmanda futbolcular koordinasyon ve ısınma çalışması yaptı.

Koşunun ardından topla çalışan takım, idmanı çift kale maç oynayarak tamamladı.

Teknik direktör Şimşek, gazetecilere yaptığı açıklamada, sezona istedikleri gibi başlayamadıklarını aktararak, "İstanbul'da ilk galibiyetimiz almak istiyoruz. Ziraat Türkiye Kupası'nda Düzcespor'u yenmek bize moral verdi. Oyuncularıma neyin yanlış gittiğini anlattım. Bundan sonra puan alıp önümüzdeki maçlara odaklanmak istiyoruz." dedi.

Şimşek, sakat oyuncuların iyileşmeye başladığını belirterek, şöyle devam etti:

"Sakatlarımız iyileşmeye başladı. İdmanda çalışmalara başlayan Ziya oynayabilecek duruma geldi. Futbolcularımı en iyi şekilde maça hazırlamaya çalışıyorum. Denizlispor olarak alacağımız 3 puanla yeni bir sayfa açmayı hedefliyoruz. Böylelikle düşme hattından hızla uzaklaşmış olacağız."

AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi