Denizlispor'da kırmızı kart gören oyunculara para cezası

DENİZLİ (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Denizlispor'da yönetim kurulu, kırmızı kart gören futbolculara ceza verilmesini kararlaştırdı.Kulüpten yapılan...


DENİZLİ (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Denizlispor'da yönetim kurulu, kırmızı kart gören futbolculara ceza verilmesini kararlaştırdı.

Kulüpten yapılan yazılı açıklamada, Haluk Ulusoy Tesisleri'nde gerçekleştirilen olağan yönetim kurulu toplantısında, kırmızı kart gören futbolcuların durumunun değerlendirildiği belirtildi.

Açıklamada, şunlar kaydedildi:

"Alınan kararlar neticesinde Altınordu maçında kırmızı kart gören Kerem Can Akyüz'e ve Çaykur Rizespor maçında kırmızı kart gören Burak Altıparmak'a Kulüp İç Disiplin Talimatı ve Ceza Yönetmeliği doğrultusunda 15 bin liralık ceza verilmesi kararlaştırılmıştır. Çaykur Rizespor maçında kırmızı kart gören ve Profesyonel Futbol Disiplin Kurulunun 5 maç ceza verdiği Andre Moritz'in cezasının fazla olmasından dolayı yönetim kurulumuz, oyuncumuza verilecek cezayı yeniden değerlendirecektir."

Öte yandan Denizlispor, 10 Aralık Pazar günü sahasında Samsunspor ile yapacağı maçın hazırlıklarına teknik direktör Reha Erginer yönetiminde Haluk Ulusoy Tesisleri'nde gerçekleştirdiği antrenmanla devam etti.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler