Denizlispor'da ilk hedef, transfer yasağını kaldırmak

- Kulüp başkanı Urkay: "Kaybedecek zamanımız yok. Bir an önce transfer yasağını kaldırıp, transferlerimizi yaparak takımı oluşturmak istiyoruz"


DENİZLİ (AA) - PTT 1. Lig takımlarından Denizlispor'da kulüp başkanı Süleyman Urkay, "Kaybedecek zamanımız yok. Bir an önce transfer yasağını kaldırıp, transferlerimizi yaparak takımı oluşturmak istiyoruz." dedi.

Urkay, gazetecilere yaptığı açıklamada, eski futbolcu ve teknik adam alacakları sebebiyle uygulanan transfer yasağını, en kısa zamanda kaldırmayı planladıklarını söyledi.

Yeşil-siyahlı ekibin 11 Temmuz'da gerçekleştirilen olağanüstü genel kurulunda, transfer yasağının kaldırılması için 2 milyon 300 bin liraya ihtiyaç duyulduğunun açıklandığı belirten Urgay, "Bu rakam, faizlerle birlikte karşımıza 4 milyon 300 bin lira olarak çıktı. Yeniden kendi içimizde para topluyoruz. Bu sorunu en kısa zamanda çözmek istiyoruz. Kaybedecek zamanımız yok. Bir an önce transfer yasağını kaldırıp, transferlerimizi yaparak takımı oluşturmak istiyoruz." diye konuştu.

Urkay, teknik direktör konusunda görüşmelerin sürdüğünü, yakın bir zamanda takımı çalıştıracak kişiyi açıklayacaklarını sözlerine ekledi.

AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi