Denizli'deki trafik kazası güvenlik kamerasında

Otomobilin yolun karşısına geçmeye çalışan 2 kadına çarptığı kaza anı güvenlik kamerasına yansıdı

DENİZLİ (AA) - Pamukkale ilçesinde otomobilin minibüsten inen 2 yolcuya çarptığı kaza, bir iş yerinin güvenlik kamerasınca kaydedildi.

Ömer Kaya'nın kullandığı 48 L 1880 plakalı otomobil, Kayıhan Mahallesi'ndeki tüp geçitten çıkışında minibüsten inen ve yolun karşısına geçmek için bekleyen Birsel Pekdemir (43) ile Sema Sarıtekin'e (34) çarptı.

Denizli Devlet Hastanesine kaldırılan Pekdemir ile Sarıtekin'in hayati tehlikelerinin bulunduğu bildirildi.

Bu arada, otomobilin yayalara çarpma anı çevredeki bir iş yerinin güvenlik kamerası kayıtlarına yansıdı.


AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU