Denizli'deki karbonmonoksit zehirlenmesi

Kale ilçesinde 5 gün önce hastaneye kaldırılan kişi hayatını kaybetti

DENİZLİ (AA) - Denizli'nin Kale ilçesinde 5 gün önce sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hastaneye kaldırılan kişi yaşamını yitirdi.

Cumhuriyet Mahallesi'nde yaşadıkları evlerinde 5 gün önce sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen ve eşi Rabia Ocak (72) ile hastaneye kaldırılan Mehmet Ocak (70), Denizli'de tedavi gördüğü özel hastanede hayatını kaybetti.

Eski Kale Belediye Başkanı Osman Ocak'ın oğlu olan Mehmet Ocak'ın cenazesi, Kale Cevherpaşa Camisi'nde düzenlenen cenaze töreninin ardından Kale Mezarlığı'nda toprağa verildi.

Mehmet Ocak'ın eşi Rabia Ocak'ın sağlık durumunun iyi olduğu ve taburcu edildiği öğrenildi.

Cumhuriyet Mahallesi'nde yaşayan Rabia ve eşi Mehmet Ocak'tan haber alamayan yakınları, 29 Mart Çarşamba günü durumu polise bildirerek çilingir yardımıyla evin kapısını açtırmış, baygın bulunan çift sağlık ekipleri tarafından Kale Devlet Hastanesine kaldırılmış, durumlarının ağır olması üzerine Denizli'de özel bir hastaneye sevk edilmişti.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE