Denizli'de polis ikaz lambası çalındı

Sürücüleri uyarmak için çevre yoluna sabitlenen polis ikaz lambası çalındı

DENİZLİ (AA) - Denizli'nin Çivril ilçesinde kazaları azaltmak için yol kenarına monte edilen polis ikaz lambası çalındı.

Denizli-Uşak karayolundaki İğdir kavşağında bulunan maket polis aracının yanına yaklaşık iki ay önce, Kıralan Bölge Trafik Denetleme Şube Müdürlüğünce güneş paneliyle çalışan tepe lambası monte edildi.

Maket polis aracının yanına geceleri dikkati çekmesi için monte edilen polis tepe lambasının yerinde olmadığını fark eden trafik ekipleri inceleme başlattı.

Çivril Emniyet Müdürlüğü, bayram trafiğinin yoğun olduğu bir dönemde meydana gelen hırsızlık olayını araştırıyor.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE