Denizli'de park halindeki 2 otomobil yandı

DENİZLİ (AA) - Denizli'nin Merkezefendi ilçesinde çıkan yangında park halindeki 2 otomobil kullanılamaz hale geldi.Alınan bilgiye göre, Akkonak Mahallesi'nde...

DENİZLİ (AA) - Denizli'nin Merkezefendi ilçesinde çıkan yangında park halindeki 2 otomobil kullanılamaz hale geldi.

Alınan bilgiye göre, Akkonak Mahallesi'nde park halindeki iki aracın yandığını gören vatandaşlar durumu polis ve itfaiye ekiplerine bildirdi.

Olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangına müdahale etti.

Polis ise çevrede güvenlik önlemi aldı.

İtfaiye ekiplerince söndürülen yangında iki araçta hasar oluştu.

Polis ekipleri kundaklama iddiası üzerine soruşturma başlattı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL