Denizli'de hastane inşaatında göçük: 2 ölü

Çivril Devlet Hastanesi inşaatının drenaj çukurunda meydana gelen göçükte 2 işçi hayatını kaybetti

DENİZLİ (AA) - Denizli'nin Çivril ilçesinde yapımı süren devlet hastanesinin drenaj çukurunda meydana gelen göçükte toprak altında kalan 2 işçi yaşamını yitirdi.

Çivril kaymakamlığı görevine vekalet eden Çal Kaymakamı Selami Korkutata, AA muhabirine, Yenimahalle'de yapımı süren devlet hastanesinin kanalizasyon borularının döşenmesi için açılan yaklaşık 5 metre derinliğindeki çukurda toprak kayması meydana geldiğini söyledi.

Soner Arslan ve Yaşar Sarıkaya'nın toprak altında kaldığını belirten Korkutata, 2 işçinin hayatını kaybettiğini bildirdi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL