Denizli Bölge Müdürlüğü, deprem bölgesine personel ve iş makineleri gönderdi

DENİZLİ (İHA) – Denizli Orman Bölge Müdürlüğü; 55 gönüllü personel, ORKUT ve iş makinelerini AFAD koordinasyonunda arama kurtarma çalışmalarına...

DENİZLİ (İHA) – Denizli Orman Bölge Müdürlüğü; 55 gönüllü personel, ORKUT ve iş makinelerini AFAD koordinasyonunda arama kurtarma çalışmalarına katkı sağlaması için deprem bölgesine doğru yola çıkardı.

Denizli Orman Bölge Müdürlüğü, Kahramanmaraş'ta meydana gelen 7,7 ve 7,6 büyüklüğündeki deprem sonrasında bölgeye ORKUT (Orman Arama Kurtarma), 55 gönüllü personel, 1 seyyar mutfak, 9 su ikmal aracı, 3 ekskavatör, 2 kepçe, 4 ilk müdahale aracı, 3 treyler, 2 kamyon, 1 minibüs ve 1 pikabı yola çıkardı. Denizli OBM; "Depremzede vatandaşlarımıza yardım için yoldayız" mesajını verdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı