Dengesini kaybedip yola düşen adama kamyon çarptı

Bursa'nın Mudanya ilçesinde yolda dengesini kaybederek düşen adama çöp kamyonu çarptı. Yaralanan şahıs hastanede tedavi altına alındı.

Olay, Halitpaşa Mahallesi Kırkdamla Caddesi'nde saat 16.00 sıralarında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, yaya yolunda yürüyen H.S. (62), zeminde biriken kumlar nedeniyle dengesini kaybederek aniden yola düştü.

Bu sırada seyir halinde olan Mudanya Belediyesi'ne ait çöp kamyonu, talihsiz adamı fark edemeyerek çarptı.

Çevredeki vatandaşların ihbarda bulunması üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Yaralanan H.S., sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından Mudanya Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Hastanede tedavi altına alınan H.S.'nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı
Lüks Rezidansta Aidat İsyanı: Mahkeme Süreci Başladı
DEAŞ yöneticisi eylem talimatını Tik Tok'tan vermiş