DEAŞ sanığına hapis cezası

Gaziantep'te terör örgütü DEAŞ'a ilişkin davada Suriyeli sanığa 6 yıl 3 ay hapis cezası verildi

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te terör örgütü DEAŞ'a yönelik davada, Suriyeli sanığa 6 yıl 3 ay hapis cezası verildi.

7. Ağır Ceza Mahkemesindeki davaya, tutuklu sanık Muhammed el Muhammed ile avukatı katıldı.

Sanık Muhammed, telefonundaki suç teşkil eden mesajları kendisinin atmadığını öne sürerek suçlamaları kabul etmedi.

Cumhuriyet savcısı, sanığın cep telefonunda yapılan incelemede bomba ve bomba düzeneği fotoğrafları tespit edildiğini, patlayıcı ve silah temin etmeye çalıştığının belirlendiğini, Suriye'den getireceği patlayıcılarla Türkiye'de eylem gerçekleştireceği yönünde bilgiler elde edildiğini ve dijital materyallerdeki incelemede terör örgütü DEAŞ'a ait şiddet içerikli videolar bulunduğunu belirterek, cezalandırılmasını talep etti.

Mahkeme heyeti sanığa, "silahlı terör örgütüne üye olmak" suçundan 6 yıl 3 ay hapis cezası verdi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL