DEAŞ, Irak'ta kaçırdığı 8 güvenlik gücü mensubunu infaz etti

BAĞDAT (AA) - Terör örgütü DEAŞ, Irak'ta kaçırdığı 8 güvenlik gücü mensubunu infaz etti.Irak Savunma Bakanlığından yapılan açıklamada, örgütün...

BAĞDAT (AA) - Terör örgütü DEAŞ, Irak'ta kaçırdığı 8 güvenlik gücü mensubunu infaz etti.

Irak Savunma Bakanlığından yapılan açıklamada, örgütün kaçırdığı 8 güvenlik gücü mensubunun ülkenin kuzeyindeki Salahaddin vilayeti yakınlarında infaz edildiği belirtildi.

Öte yandan örgütün yayımladığı görüntülerde, kaçırılan söz konusu kişilerin yoğun işkenceye maruz kaldıktan sonra infaz edildiği görüldü.

DEAŞ, 17 Haziran'da Kerkük-Bağdat kara yolunda kaçırdığı kişilerin görüntülerini yayınlamış ve serbest bırakılmaları için cezaevlerindeki kadın militanlarının serbest bırakılmasını isteyerek bu konuda hükümete süre tanıdığını belirtmişti.

Irak Başbakanı Haydar el-İbadi ise dün düzenlediği basın toplantısında, terör örgütü DEAŞ'ın son günlerde artan saldırı ve kaçırma eylemlerine ilişkin "DEAŞ'ı her yerde kovalamaya çalışıyoruz. Onların gücünü kırdık, artık dağılmış gruplar halindeler. Özellikle halkın yaşamadığı dağlık bölgelerde bulunuyorlar ve güvenlik güçlerinin oralara girmesi ise kolay değil." değerlendirmesinde bulunmuştu.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE