DBP'li belediye başkanı görevden alındı

Batman'ın Gercüş ilçesinde Belediye Başkanı Kaya, "terör örgütüne yardım ve yataklık" suçundan açılan soruşturma kapsamında İçişleri Bakanlığınca görevden uzaklaştırıldı

BATMAN (AA) - Batman'ın Gercüş ilçesinde DBP'li Belediye Başkanı Abdülkerim Kaya, İçişleri Bakanlığınca görevden alındı.

Alınan bilgiye göre, İçişleri Bakanlığı, hakkında ''terör örgütüne yardım ve yataklık'' suçundan yürütülen soruşturmalar nedeniyle Kaya’nın görevden uzaklaştırılmasını kararlaştırdı.

Başkan vekilinin, belediye meclis üyeleri arasında yapılacak seçimle belirleneceği öğrenildi.

Daha önce de DBP'li Batman Belediye Başkanı Sabri Özdemir, Beşiri İlçe Belediye Başkanı Mustafa Öztürk ve İki Köprü Belde Belediye Başkanı Osman Karabulut, İçişleri Bakanlığının onayıyla görevden uzaklaştırılmıştı.




AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı