Davutoğlu, polislerin bayramı kutladı

Başbakan Ahmet Davutoğlu, Beşiktaş Meydanı'nda görev yapan polislerin bulunduğu Çevik Kuvvet otobüsünden telsiz anonsuyla emniyet personelinin bayramını tebrik etti

İSTANBUL (AA) - Başbakan Ahmet Davutoğlu, Türk Polis Teşkilatının kuruluşunun 171. yılı dolayısıyla polislerin bayramını kutladı.

Haliç Kongre Merkezi'ndeki programın ardından Başbakanlık Dolmabahçe Çalışma Ofisi'nde giden Davutoğlu, makam aracını Beşiktaş Meydanı'nda görev yapan polislerin bulunduğu noktada durdurdu.

Burada İl Emniyet Müdür Yardımcısı Murat Karakaya ve Beşiktaş İlçe Emniyet Müdürü Caner Coşar tarafından karşılanan Davutoğlu, Çevik Kuvvet otobüsüne binerek, telsiz anonsuyla polislerin bayramını tebrik etti.

Ziyarette polislere tatlı ikram edildi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE