Davutoğlu, oyunu İstanbul'da kullandı

Eski Başbakan Ahmet Davutoğlu oyunu, bu kez İstanbul'da kullanmayı tercih etti.

 

Eski Başbakan Ahmet Davutoğlu oyunu İstanbul'da kullandı. Dışişleri Bakanlığı döneminden itibaren memleketi Konya'da merkez Meram ilçesi Meram İlçesi Kürdan Mahallesi Şükrü Doruk Kız Anadolu Lisesi'nde oyunu kullanan ve milletvekilliğine yeniden aday olmayan eski Başbakan Ahmet Davutoğlu  oyunu, bu kez İstanbul'da kullanmayı tercih etti. 

 

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?