DAEŞ'ten Kenya'da "biyolojik terör saldırısı" girişimi

Kenya'da DAEŞ bağlantılı "biyolojik terör saldırısı"nın önlendiği belirtildi

NAİROBİ (AA) - Kenya'nın başkenti Nairobi'de "biyolojik terör saldırısı" planlayan DAEŞ bağlantılı bir terör hücresinin çökertildiği bildirildi.

Ülkenin Emniyet Genel Müdürlüğünden yapılan açıklamada, başkent Nairobi'de şarbon kullanarak bir biyolojik terör saldırısı planlayan ve DAEŞ bağlantılı oldukları tespit edilen ikisi kadın 3 kişinin yakalanarak saldırının önlendiği ve terör hücresinin çökertildiği kaydedildi.

Açıklamada, teröre destek vermek, gençleri terör örgütleri lehine silahlandırmak gibi suçlardan kaydı bulunan, olayla bağlantılı olduğu şüphesiyle gözaltına alınan Muhammed Abduh adlı kişinin sorgulanmasına devam edildiği bilgisi verildi.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu