Cumhuriyet 93 yaşında

İzmir'de fener alayı yapıldı

İZMİR (AA) - İzmir'de 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı dolayısıyla fener alayı yapıldı.

Cumhuriyet Meydanı'ndan Gündoğdu Meydanı'na kadar devam eden fener alayına İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu'nun yanı sıra çok sayıda İzmirli katıldı.

Gündoğdu Meydanı'nda kurulan platformda İzmirlilere seslenen Kocaoğlu, Cumhuriyet Bayramı'nı kutlayarak, İzmir'in Mustafa Kemal Atatürk'ün annesi Zübeyde Hanım'ı emanet ettiği ve en çok sevdiği kent olduğunu söyledi.

"Biz İzmir'de biriz, bütünüz. Ülkemizin bağımsızlığı için, cumhuriyetimizin korunması için, demokrasi için, insan hakları için, hukuk devleti için mücadelemizi sürdüreceğimize ant içiyoruz." diyen Kocaoğlu, sözlerini "Ne mutlu Türk'üm diyerek" tamamladı.

Konuşmanın ardından Nilüfer ve Feridun Düzağaç konser verdi.

Çeşme ve Urla ilçelerinde de fener alayı yapıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL