Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Gaziantep’ten ayrıldı

Gaziray Banliyo Hattı açılışı ve çeşitli programlara katılmak için Gaziantep'e gelen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan şehirden ayrıldı.

Gaziray Banliyo Hattı açılışı ve çeşitli programlara katılmak için Gaziantep'e gelen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan şehirden ayrıldı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Gaziray Banliyo Hattı açılışı, toplu açılış, çeşitli program ve etkinliklere katılmak üzere geldiği Gaziantep'ten ayrıldı. Otobüsle Gaziantep Havalimanı'na giden Erdoğan, uçakla kentten ayrıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Politika Haberleri

CHP’den istifa eden Milletvekili Nimet Özdemir AK Parti’ye katılıyor
CHP’de Deprem: İki İl Yönetimi Görevden Alındı
"TÜRK MİLLETİNE AYAR VEREMEZSİNİZ"
SON ANKET YAYINLANDI
12. YARGI PAKETİ NELERİ DEĞİŞTİRECEK