Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan tebrik

Bir dizi ziyaret ve açılışlara katılmak üzere dün Eskişehir'e gelen Erdoğan, Büyükşehir Belediye Başkanı Büyükerşen ve ekibini tebrik etti

ESKİŞEHİR (AA) - Toplu açılış törenlerine katılmak üzere dün Eskişehir'e gelen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Büyükşehir Belediyesi Anı Defterini imzaladı.

Büyükşehir belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, Yılmaz Büyükerşen ve ekibini kentte yapılan hizmetlerinden dolayı tebrik eden Cumhurbaşkanı Erdoğan, yazısında şunları kaydetti:

"Toplu açılış töreni vesilesiyle geldiğim Eskişehirimizde Büyükşehir Belediyesini ziyaret etmekten memnuniyet duyuyorum. CoğrafyamBüyükızdaki medeniyetlerin mirasçısı yerleşim yerlerinden biri olan Eskişehir, eğitimde, sanayide ve ticarette yaptığı ataklarla ülkemizin seçkin şehirlerinden biri haline gelmiştir. Bu gelişmede payı olan Büyükşehir Belediye Başkanı ve ekibi başta olmak üzere herkesi tebrik ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum. Eskişehirli vatandaşlarıma selamlarımı, saygılarımı sunuyorum. Recep Tayyip Erdoğan Cumhurbaşkanı." ifadelerini kullandı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL