Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan seçmenlere 'sandıklara sahip çıkın' çağrısı

Cumhurbaşkanlığı seçimleri için oy verme işlemi sona ererken, Cumhurbaşkanı Erdoğan sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla seçmenleri sandıklara sahip çıkmaya davet etti.

Cumhurbaşkanlığı seçimleri için oy verme işlemi sona ererken, Cumhurbaşkanı Erdoğan sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla seçmenleri sandıklara sahip çıkmaya davet etti.

Türkiye'de saat 08.00'da başlayan oy verme işlemi saat 17.00'da bitti. Oyların sayımına geçilirken Cumhurbaşkanı Erdoğan sosyal medya hesabından bir paylaşımda bulundu. Seçmenleri sandıklara sahip çıkmaya davet eden Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Sabahın erken saatlerinden beri sandıklarda fedakârca görev yapan her bir dava arkadaşıma teşekkür ediyorum. Sonuçlar kesinleşinceye kadar tüm kardeşlerimi sandıklara sahip çıkmaya davet ediyorum. Şimdi, milletimizin başımız üzerine olan iradesini son ana kadar koruma vakti" ifadelerini kullandı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?