Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan, Adar'a tebrik telefonu

Erdoğan, Avrupa Güreş Şampiyonası'nda altın madalya kazanan Yasemin Adar'ı kutladı

İSTANBUL (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Avrupa Güreş Şampiyonası'nda altın madalya kazanan Yasemin Adar'ı tebrik etti.

Cumhurbaşkanlığı kaynaklarından edinilen bilgiye göre, Cumhurbaşkanı Erdoğan, Avrupa Güreş Şampiyonası kadınlar 75 kilo finalinde Macar rakibi Zsanett Nemeth'i yenerek şampiyon olan Adar'ı, telefonla aradı.

Erdoğan, şampiyonluğundan dolayı tebrik ettiği Adar'ın başarılarının devamını diledi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL