Cumhurbaşkanı Erdoğan, Suudi Arabistan'da

Erdoğan, Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdülaziz ile bir araya geldi


CİDDE (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdülaziz ile bir araya geldi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Kral Bin Abdülaziz, Cidde kentindeki Selam Sarayı'nda öğle yemeğinde bir araya geldi.

Erdoğan ile bin Abdülaziz, daha sonra basına kapalı gerçekleşen ve Türk yetkililerin de hazır bulunduğu heyetler arası görüşmeye geçti.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek