Cumhurbaşkanı Erdoğan Kral Selman ile görüştü

Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın, Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdülaziz el-Suud ile telefonda görüştüğü bildirildi

Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdülaziz el-Suud ile telefonda görüştü.

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığından yapılan açıklamaya göre görüşmede, iki ülke ilişkileri ele alınırken, bu yıl dönem başkanlığını Suudi Arabistan'ın yaptığı G20 Liderler Zirvesine ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu.

Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Kral Selman, ikili ilişkilerin geliştirilmesi ve sorunların giderilmesi için diyalog kanallarının açık tutulması hususunda mutabık kaldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Politika Haberleri

SON DAKİKA: CHP YDK’dan Kritik İhraç Kararı: İtirazlar Reddedildi!
İLK KEZ YAN YANA GELDİLER
Kılıçdaroğlu'ndan Aşura Günü Kararı: Etkinliğe Katılmayacak
İçişleri Bakanı Çiftçi Duyurdu: Emniyet Teşkilatı İçin Tarihi Adım
YANİ KANUN KABUL EDİLDİ