Cumhurbaşkanı Erdoğan Kenya'da

Erdoğan, Kenya'nın kurucusu ve ilk devlet başkanı Jomo Kenyatta'nın mozolesine çelenk koydu

NAİROBİ (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kenya'nın kurucusu ve ilk devlet başkanı Jomo Kenyatta'nın mozolesine çelenk koydu.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Doğu Afrika ziyaretinin ikinci durağı olan Kenya'da temaslarına başladı.

Erdoğan, ilk olarak Kenya'nın kurucusu ve ilk devlet başkanı Jomo Kenyatta'nın mozolesine çelenk koydu.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu