Cumhurbaşkanı Erdoğan Kastamonu'da

Bir restoranda vatandaşlarla sohbet eden Erdoğan, Şeyh Şaban-ı Veli Külliyesi'ni de ziyaret etti

KASTAMONU (AA) - Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kastamonu'da ziyaretlerde bulundu.

Erdoğan, Atatürk Spor Salonu'nda yapılan AK Parti Kastamonu 6'ncı Olağan İl Kongresi'ne katıldıktan sonra makam aracıyla Saraçlar Mahallesi'ndeki bir restorana gitti.

Burada vatandaşlarla çay içerek sohbet eden Cumhurbaşkanı Erdoğan, ardından Şeyh Şaban-ı Veli Külliyesi'ni ziyaret ederek dua etti.

Türbeden çıktıktan sonra çocuklara oyuncak veren Erdoğan, ardından Kastamonu Havalimanı'na giderek uçakla Sinop'a geçti.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu