Cumhurbaşkanı Erdoğan İstanbul'da

Erdoğan, Şehit Kemal Aykut Genç Polis Merkezi'ni ziyaret etti

İSTANBUL (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Şehit Kemal Aykut Genç Polis Merkezi'ni ziyaret etti.

Kurban Bayramı namazını İstanbul Orman Bölge Müdürlüğü içerisindeki Fatih Ormanı Camisi'nde kılan Erdoğan, daha sonra Tarabya'daki Şehit Kemal Aykut Genç Polis Merkezi'ne geldi.

Polis Merkezi'ndeki polislerle bayramlaşan Erdoğan, burada yaklaşık yarım saat kaldı. Erdoğan'a İstanbul Valisi Vasip Şahin ile Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş da eşlik etti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, merkezin çıkışında bekleyen vatandaşlarla bayramlaştı, çocuklara hediye verdi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE