Cumhurbaşkanı Erdoğan, İstanbul'da

Balık av sezonunun başlaması törenine katılan Cumhurbaşkanı Erdoğan, bir balıkçı teknesiyle denize açıldı

İSTANBUL (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, balık av sezonunun başlaması dolayısıyla düzenlenen törenin ardından, bir balıkçı teknesiyle denize açıldı.

Sarıyer Kireçburnu Balıkçı Barınağı'ndaki törenin ardından Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, İstanbul Valisi Vasip Şahin, Büyükşehir Belediye Başkanı Mevlüt Uysal, AK Parti İstanbul İl Başkanı Bayram Şenocak, Habib Reis 4 adlı balıkçı teknesine bindi.

Erdoğan ve beraberindekiler denize açılarak, bir süre balıkçılarla seyahat etti.

Tekne daha sonra yeniden kıyıya yanaştı.


AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı