Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ermenistan Başbakanı Paşinyan işe görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede, Türkiye-Ermenistan ilişkileri ve bölgesel konular ele alındı. Görüşmede ayrıca iki lider, bölgede kalıcı barış ve istikrarın tesisinin bölge ülkelerinin tamamının kalkınma ve refahına katkıda bulunacağını vurgulayarak, bu yönde diplomatik çabalara devam edeceklerini ifade etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Politika Haberleri

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın mezuniyet gururu
Ankara CHP'den istifa edecek mi? Mansur Yavaş resmen açıkladı
KONYA'DA NELER OLACAK?
CHP'DE AĞBABA PANİĞİ
CHP'Yİ KAPIDA BEKLEYEN TEHLİKE