Cumhurbaşkanı Erdoğan, Diyarbakır'da

Erdoğan, valiliği ziyaret etti

DİYARBAKIR (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Diyarbakır Valiliğini ziyaret etti.

Erdoğan, katıldığı toplu açılış töreninin ardından beraberindekilerle yürüyerek valiliğe geçti.

Vali Hüseyin Aksoy tarafından karşılanan Erdoğan, ildeki çalışmalarla ilgili bilgi aldı.

Basına kapalı ziyarette Erdoğan'a, törene katılmak için kente gelen yetkililer de eşlik etti.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek