Cumhurbaşkanı Erdoğan, Beşiktaş Kulübü Başkanı Orman'ı tebrik etti

ANKARA (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Beşiktaş Jimnastik Kulübü Başkanı Fikret Orman'a tebrik telgrafı gönderdi. Cumhurbaşkanlığı Basın...

ANKARA (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Beşiktaş Jimnastik Kulübü Başkanı Fikret Orman'a tebrik telgrafı gönderdi.

Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezi'nden yapılan yazılı açıklamaya göre, Erdoğan, Beşiktaş'ın Spor Toto Süper Lig 2015-2016 sezonu şampiyonu olması dolayısıyla, Kulüp Başkanı Orman'a tebrik telgrafı yolladı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL