Cumhurbaşkanı Erdoğan, Başbakan Yıldırım ve beraberindekilerle toplantı yaptı

İSTANBUL (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Başbakan Binali Yıldırım ve beraberindekilerle toplantı yaptı. Mabeyn Köşkü'ndeki toplantıya, Cumhurbaşkanı...

İSTANBUL (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Başbakan Binali Yıldırım ve beraberindekilerle toplantı yaptı.

Mabeyn Köşkü'ndeki toplantıya, Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Başbakan Yıldırım dışında Başbakan Yardımcısı Nurettin Canikli, Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Süleyman Soylu, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, Milli Savunma Bakanı Fikri Işık, İçişleri Bakanı Efkan Ala, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, AB Bakanı ve Başmüzakereci Ömer Çelik, AK Parti Grup Başkanvekili Mustafa Elitaş, AK Parti Genel Sekreteri Abdülhamit Gül ve Başbakanlık Müsteşarı Fuat Oktay katıldı.

Toplantı yaklaşık 4 saat sürdü.

AA

Gündem Haberleri

CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER