Cumhurbaşkanı Erdoğan, Atiker Konyaspor'u kutladı

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ziraat Türkiye Kupası'nı kazanan Atiker Konyaspor'un Kulüp Başkanı Şan'a tebrik telgrafı gönderdi

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ziraat Türkiye Kupası’nı kazanan Atiker Konyaspor'u tebrik etti.

Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezinden yapılan açıklamaya göre, Cumhurbaşkanı Erdoğan, Atiker Konyaspor Futbol Takımı'nın Ziraat Türkiye Kupası'nı kazanması dolayısıyla Kulüp Başkanı Ahmet Şan'a tebrik telgrafı gönderdi.

 

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu