Cumhurbaşkanı Erdoğan ABD'ye gitti

İSTANBUL (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, özel uçak TUR ile saat 12.20'de Amerika Birleşik Devletleri'nin başkenti Washington'a gitti. Erdoğan'ı,...

İSTANBUL (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, özel uçak TUR ile saat 12.20'de Amerika Birleşik Devletleri'nin başkenti Washington'a gitti.

Erdoğan'ı, Atatürk Havalimanından, İstanbul Valisi Vasip Şahin, AK Parti İstanbul İl Başkanı Selim Temurci ile öteki ilgililer uğurladı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile eşi Emine Erdoğan, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Sema Ramazanoğlu, Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç ve Ekonomi Bakanı Mustafa Elitaş da ABD'ye gitti.

Erdoğan, 31 Mart-1 Nisan tarihlerinde Washington’da düzenlenecek Nükleer Güvenlik Zirvesine katılacak.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE