Cumhurbaşkanı Erdoğan ABD'de

Erdoğan, Obama'nın BM Genel Kurulu için New York'a gelen heyet başkanlarına verdiği resepsiyona katıldı

NEW YORK (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD Başkanı Barack Obama'nın Birleşmiş Milletler (BM) Genel Kurulu genel görüşmeleri için gelen heyet başkanlarına verdiği resepsiyona iştirak etti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Barack Obama ve eşi Michelle Obama tarafından Lotte New York Palace Oteli'nde verilen resepsiyona katıldı.

Erdoğan, resepsiyondan sonra konakladığı otele döndü.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL